eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja › Re: Reklamacja
  • Data: 2003-09-02 10:28:23
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    chyba, ze to MM
    > udzielił
    > > > gwarancji,
    >
    > dokladnie tak bylo. naprawy dokonal serwis, a sama gwarancja opiera sie nie
    > na karcie gwarancyjnej bo takowej nie otrzymalem ale na zwyklym paragonie.
    > Pewnosc co do wymiany tego aparatu na nowy mam taka ze dostalem nowy
    > zapakowany aparat a kto w serwisie foliuje towar po naprawie. ponadtwo mam
    > dwa komplety plyty ze sterownikami (po raz pierwszy zapomnialem im tego
    > oddac, ale reklamacje przyjeli) po trzecie na formularzu reklamacyjnym jest
    > adnotacja LAMPA NIE DZIALA, LEKKO PORYSOWANA. w tym aparacie ktory mam
    teraz
    > lampa nie ma zadnej rysy. a po czwarte czego juz nie ujeli nigdzie bo po
    > prostu nie zauwazyli, podstawka byla troszke klejona bo pekla przy
    > uzytkowaniu, z "naprawionym" aparatem dostalem nowiutka.Numeru seryjnego na
    > paracie niestety nie ma. jest tylko nr modelu ale to jest na wszystkich to
    > samo.


    spróbuj przedstawić te racje w MM, niestety, jeżeli to nie poskutkuje, to
    masz wdzięczną sprawę sądową :-(,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1