  • Data: 2008-11-10 07:34:11
    Temat: Re: Reklama w kinie: "piractwo to przestępstwo"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.11.2008 gacek <g...@w...pl> napisał/a:
    > Mowisz o punkcie drugim. Jest jeszcze pierwszy.

    Mówię o obu. Osobno nie ma sensu bo u.2 zawiera definicję z której
    korzysta 1.

    > Opieram sie na 23, i 23^1 - ten pierwszy pozwala sobie prywatnie
    > obejrzec posiadany film, ten drugi pozwala go zwielokrotnic w celu
    > zgodnym z prawem.

    Niestety nie. 23'1 to przypadek typu rozpakowanie programu do katalogu
    tymczasowego w celu dalszej instalacji lub buforowana kopia przy
    przesyłaniu utworu gdzieś-tam.
    Art. 23 zezwala na korzystanie z rozpowszechnionego utworu pod pewnymi
    warunkami. Rozpowszechnianie jest zdefiniowane wczesniej i jest tam wymóg
    legalnosci (za zgodą autora). Korzystanie zaś to nie robienie kopii a
    uzycie egzemplarza w zwyczajowy sposób aby ten film obejrzeć.

    --
    Marcin