  • Data: 2007-02-21 06:41:14
    Temat: Re: Reklama Renault
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor napisał(a):
    > Witam.
    > Wlasnie w telewizji widzialem reklame Renault, w ktorej mowia o
    > bezpieczenstwie, i po kolei pokazuja znaki firmowe

    A ja ostatnio widziałem reklamę Orange, w której mówią o telefonie na
    kartę za złotówkę. Oczekując haczyka udałem się do punktu obsługi, gdzie
    miły pan poinformował mnie, że muszę jednak podpisać zobowiązanie (na 3
    lata), a w reklamie specjalnie nie mówią o tym, bo gdy już klient trafi
    do punktu obsługi, to przeważnie da się go namówić :)