    From: "Tatuasz" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja rozmow telefonicznych
    Date: Thu, 14 Feb 2002 10:19:49 +0100

    > Proszę bardzo. System rejestracji rozmów telefonicznych (rozmów a nie
    > połączeń) działa na zasadzie nagrywania na twardy dysk ROZMÓW
    telefonicznych
    > przeprowadzanych przez pracowników. Czy rozmowy te są później odsłuchiwane
    > czy nie - to inna sprawa. Liczy się fakt NAGRYWANIA ROZMÓW. Nie moja wina,
    > że technologia nazywana jest REJESTRACJĄ :

    Pewnie że to nie Twoja wina - nagrywanie rozmów prowadzonych na
    własnej - firmowej linii nie jest sprzeczne z prawem.

    > Nie jestem. Ciekawe co powiesz na wykorzystywanie mojej prywatnej
    własności
    > do służbowych celów ?

    Zapewne nikt bez Twojej zgody z Twojej własności nie korzysta. Jeśli
    wyrażasz na to zgodę to Twoja sprawa. Kwestia ta nie dotyczy podstawowego
    wątku.

    > Oczywiście, że z pracy. A wiesz czemu ? Po temat, który poruszyłem jest
    > zgodny z moimi obowiązkami służbowymi i zainteresowaniami zawodowymi. Masz
    > coś jeszcze do powiedzenia na ten temat ? ;->

    Tak mam:
    Jeżeli temat został zlecony przez właściciela, czy też szefa to doradzam
    skontaktować się w sprawie z radcą prawnym. Szukanie odpowiedzi na grupie
    dyskusyjnej to strata czasu, a nie wykonywanie obowiązków słuzbowych.
    Jeżeli nie jesteś przekonany, to traść naszej korespondencji pokaż
    szefowi, a On Cię o tym utwierdzi.

    > Jak wyżej. Nie moja wina, ze administrator zablokował Ci mozliwość
    > rozsądnego korzystania z mediów w pracy. W sumie przestaję się dziwić, że
    > tak zrobił ...

    Wyciągasz błędne wnioski - pokaż wyniki swej pracy szefowi a zapewne odetnie
    Ci możliwości pierdusienia o niczym w pracy. A może się mylę i Cię pochwali
    .

    Życzę miłego dnia i wyników w pracy. Następnego wątku nie podejmuję
    aby Twojego szefa nie narażać na dalsze straty. Ciebie jak widzę nie
    przekonam.
    tatuasz