  • Data: 2002-09-11 10:17:56
    Temat: Re: Regulamin Cyfry+ [długie]
    Od: kam <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz L." napisa_(a):
    > I tutaj mam problem. Po powrocie z 2-tygodniowego urlopu w czerwcu,
    > znalazłem w skrzynce zwykły list (nie polecony), w którym poinformowano mnie
    > o podwyżce cen. Sądzę zatem, że zawiadomienie otrzymałem właśnie wówczs, gdy
    > list otworzyłem -- ciekawe swoją drogą, czemu nie wysyłają tak ważnych
    > zwiadomień poleconyn.

    A nie w momencie kiedy znalazł się w Twojej skrzynce? Tylko kiedy?

    > Może ktoś z Was miał podobne problemy? Swoją drogą, w jak nazwać takie
    > działanie C+? Odpisują na moje pisma wogóle nie zawiązując do art 4. par.1.
    > pkt.6. ich regulaminu, a ich stanowisko wobec mojego odstąpienia jest
    > niezgodne z regulaminem! Zakładając, że mam rację, jak mam im zwrócić
    > sprzęt, skoro nie chcą mi wysłać formularza zwrotu? Zapakować w pudełko i
    > wysłać im Servisco do Warszawy, zamiast czekać na ich formularz z którym
    > mogę pojść do lokalnego (w Krakowie) przedstawiciela?

    Jeśli w regulaminie nie ma innych postanowień (nie chce mi się czytać
    całego) to do odstąpienia od umowy wystarczy Twoje oświadczenie i żadna
    zgoda C+ nie jest potrzebna. Co do zwrotu sprzętu - uważaj na
    postanowienia o Twoich obowiązkach i odpowiedzialności za sprzęt -
    odesłanie może być ryzykowne. Jeśli chciałbyś być naprawdę w porządku a
    C+ odmawia przyjęcia to powinieneś złożyć sprzęt do depozytu sądowego,
    poinformować o tym C+, zapłacić to co musisz i nie przejmować się tym co
    dalej. C+ pewnie będzie chciał dochodzić kolejnych płatności, ale wtedy
    możesz powołać się na odstąpienie. Jeśli chcesz mieć sprawę już
    załatwioną pozostaje Ci wystąpienie do sądu o stwierdzenie nieistnienia
    stosunku prawnego.

    KG