eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Raz jeszcze] Reklamacja na pdst. niezgodności na własnym piśmie › Re: [Raz jeszcze] Reklamacja na pdst. niezgodności na własnym piśmie
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Raz jeszcze] Reklamacja na pdst. niezgodności na własnym piśmie
    Date: Thu, 04 Sep 2008 09:24:56 +0200

    Budzik pisze:

    > widze dwa wyjscia - przesłac poczta, albo wypisac ten ichni formularz
    > skreslac takie bezsensowne regulki. :)

    No tak zrobiłem z tą drugą opcją. cyrki były jak poprosisłem o wpisanie
    podstawy prawnej reklamacji. Panie zrobiły wielkie oczy i głupie miny...
    mówie że chcęby było jasno wpisane na jakiej podstawie składam
    reklamacje. "No reklamuje pan buty z paragonem!". Ech... Sam dopisałem
    "Klient reklamuje na podstwie niezgodności... co za ludzie.

    Albo że muszę zostawić im paragon. Mówię że nie chcę bo chcę mieć
    oryginalny dowód sprzedaży przy sobie. "Ale inaczej to my nie przyjmiemy
    reklamacji". Mówię że dołączę ksero paragony z możliwością wglądu do
    oryginału... "Ale my tak nie możemy!"

    i kop się z koniem :)

    Więc mówicie że zostaje Inspekcja Handlowa?