    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f7e0eff$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e1a08$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e1dea$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e233c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7e396f$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ecb71$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7f75e1$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f804b5f$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f806dd6$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f808b9d$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f80b7f5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Sat, 10 Oct 2020 01:08:17 +0200

    > Bowiem w owym czasie poza wrzeszczeniem nic nie przedstawiłeś.

    Bowiem w owym czasie również nie pisałem o wielorybach.
    Chyba nie chcesz powiedzieć, że nie masz zdania na temat istnienia
    wielorybów, bo ci ich nie przedstawiłem?

    > Teraz sytuacja też się znowu tak nie poprawiła jakoś znacząco.
    > Dostarczyłeś dowodów pozwalających sądzić, że pedofilia wśród księży
    > jest mniej więcej na takim samym poziomie, co w pozostałej części
    > społeczeństwa.

    Czyli, gdybym ci nie wkleił tych kilku linków, to wyciągnąłbyś wniosek,
    że pedofilia u klechów jest na poziomie 0%.
    Genialne.

    Nie wpadłeś na to, że te kilka linków nie wyczerpuje tematu?

    Już raz pytałem: mam ci tu wkleić wszystkie istniejące dowody, bo
    istnieją tylko te, które ci tu podam?

    Załóżmy, że masz rację. Że ilość pedofilów jest podobna (co nie jest
    prawdą - są na to dowody, że tak nie jest - i komu ja to piszę?).
    Ale nadal udajesz, że zapominasz o fakcie, że taki klecha-pedofil ma
    przeciętnie na sumieniu o wiele więcej ofiar niż "zwykły" pedofil, a po
    drugie ma ochronę swojej bogatej i wpływowej instytucji.

    A może nie udajesz i faktycznie jesteś tak bardzo oderwany od
    rzeczywistości...

    > Z tym szczęściem bym nie szarżował. Zauważ, że Ci enigmatyczni tropiąc
    > afery i zwiększając tym prawdopodobieństwo ich wykrycia doprowadzili do
    > sytuacji, gdy doszliśmy statystycznie do poziomu w całym społeczeństwie.

    Raporty mówią o dziesiątkach i setkach ofiar poszczególnych klechów, o
    znęcaniu się i gwałtach na podopiecznych w przykościelnych domach
    dziecka, domach opieki, kościelnych "ochronkach" itp., o celowych
    aranżacjach gwałtów przez funkcjonariuszy kościoła na podopiecznych
    przez innych podopiecznych, o mordach nie wspominając, a ty tu
    pierdolisz jakieś wyssane z brudnego palucha bzdury o dochodzeniu do
    statystycznego poziomu całego społeczeństwa?

    Kim trzeba być, jaki syf trzeba mieć w głowie, żeby napisać coś takiego
    wiedząc co się w tej organizacji wyprawia?

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pani-jeszc
    ze-nie-wie-co-to-jest-pieklo/tcj0x
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/16964
    92,1,pieklo-w-irlandzkim-kosciele-masowy-grob-na-ter
    enie-prowadzonym-przez-zakonnice.read

    > Czyli bez tego pewnie byłoby mniej.

    Jakby nie wyszło na jaw, to byłoby mniej?
    Zdecydowanie ci się pogorszyło.

    > Oczywiście Piotrze problem istnieje, ale wychodzi na to, że akurat
    > niespecjalnie potęguje go stan duchowny, a przynajmniej na chwilę obecną
    > nie mamy na to dowodów - wbrew obiegowej opinii.

    Dlaczego kłamiesz, że nie mamy na to dowodów, skoro dowody są publicznie
    dostępne?
    Napisz chociaż raz uczciwie, że nie chce ci się z nimi zapoznać, a nie,
    że ich nie mamy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr