  • Data: 2020-10-06 21:26:31
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2020 o 19:31, J.F. pisze:

    > No, ale z drugiej strony, jak sie przypadek trafi, to biskup
    > podejrzanego przeniesie, dyrektor szkoly zasugeruje, zeby sam sie
    > zwolnil, wies powie "ksiadz - to nie mozliwe", rodzice ... rozne
    > przypadki bywaly ... o ile wierzyc pismakom, policjant powie "na pewno
    > chce pan/i ksiedza oskarzyc ? Tak bez dowodow? " :-)

    Krzyczenie, że "Na pewno nie i pod żadnym pozorem!" sensu głębszego nie
    ma. Bo w wypadkach, gdy ktoś tak zrobił nie mamy szansy się o tym
    dowiedzieć. Choć wzmiankowany "brak dowodów" wydaje się być jakimś tam
    powodem.

    > A to zalezy jaki piekarz. niektorzy mogliby duzo.>
    >
    > Sie wyprze i powie - ksiedza scigajcie :-)

    > A to juz raczej dziennikarze, bo chyba nawet nie szantazysci -
    > przynajmniej u nas.

    Czemu tak sądzisz?

    > Tylko jeszcze jedna kwestia - ten piekarz to niby jak mialby sie z
    > dziecmi zadawac? Jak po bulki przychodzily, to je ciastkami nęcił ?

    Teoretycznie ksiądz też z nieletnimi w klasie, albo na mszy - to też nie
    są miejsca specjalnie ułatwiające :-)

    > Widac pijany automatyk nie bulwersuje spoleczenstwa tak jak pijany
    > policjant czy ksiadz :-)

    > A fama leci ..

    Szybciej ucichnie, ni ż gdyby się "pieniaczyli".

    --
    Robert Tomasik