  • Data: 2020-10-06 20:26:26
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:
> [...]
    pl...

    > W kościele jest instytucjonalnie chroniona z wykorzystaniem całej mocy
    > wpływów, całej mocy prawnej i finansowej tej instytucji.
    > Czego znowu nie rozumiesz?

    Czym to się Różni od zdania/opinii że w Republice Federalnej Niemiec
    zbrodniarze nazistowscy i wysoko postawieni naziści są (i byli)
    chronieni przez instytucje państwowe? Jakiś "paru" skazali ale zbyt
    wielu krzywda się nie stała. Jak się RFN ma wybronić od "emocjonalnego"
    zarzutu takiej "niewybaczalnej zbrodni"?

    --
    A. Filip