  • Data: 2020-10-06 19:15:06
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedyś rodzice chodzili z dziećmi do kościola na religię. Siedzieli w
    > ostatnich ławkach i słuchali. Bo Kościół to Kościół, a Szkoła to Szkoła.
    > Podobało mi się jak zakonnica prowadziła lekcje religii. Do dziś
    > pamiętam co powiedziała. Kościół jest także w Twoim domu. Twój dom to
    > Świątynia.

    A dziś świat jest trochę inny ;-) ludzie z konieczności a często z
    wygody wolą żeby dziecko się samo nie szlajało po mieście.

    Też jestem zdania że religia powinna być nauczana w kościele.

    Ale jest DEMOKRACJA i większość uważa że lepiej/wygodniej w szkole.
    Musiałem się tfuu demokracji PODPORZĄDKOWAĆ.

    Są tacy co tego nie rozumieją uważają że demokracja jest jak oni są przy
    władzy a kiedy rządzą inni to demokracji NIE MA.

    NIE SZANUJĘ ICH ;-)