  • Data: 2020-10-04 22:50:08
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Biorąc pod uwagę to, co wiem,

    Czyli gówno wiesz, jak zwykle na jakiś temat, ale oczywiście wątpisz.
    To może najpierw się dowiedz. Ta wiedza jest dostępna publicznie.
    Ale oczywiście ty, jako typowy wyprany religiancki półmózg będziesz
    udawał, że to się nie dzieje, że to nie istnieje.

    Jakim trzeba być człowiekiem, żeby tak udawać i bezczelnie negować
    rzeczywistość?

    > to niestety mam podstawy wątpić w te
    > informacje i tyle.

    Czyli ci wszyscy ludzie, którzy prowadzą te sprawy, te wyroki na całym
    świecie, nie tylko w Polsce, te wszystkie dokumenty, których nawet nie
    neguje sama mafia kościelna, to wymysły?

    Jesteś upośledzony umysłowo?
    Nie masz żadnych podstaw aby w to wątpić. Musiałbyś zniknąć te wszystkie
    procesy, wyroki, wypłaty odszkodowań i udokumentowane relacje osobiście
    w to zaangażowanych jak ten proceder wygląda, łącznie z systemową
    ochroną pedofilów w tej instytucji.

    > Może faktycznie prawdę piszą.

    Nie kurwa. Żarty sobie robią.
    Spisek kosmitów.

    > W każdym razie na pewno
    > głupotą jest przyjmowanie tego za pewnik.

    Bez wątpienia jesteś upośledzony umysłowo.
    Albo jesteś zwykłą kanalią.

    Ile jeszcze dzieci klechy muszą zgwałcić, ilu jeszcze pedofilów ta mafia
    musi ochronić, ile jeszcze musi zapaść wyroków sądowych, ile jeszcze
    dokumentów trzeba ujawnić żebyś łaskawie uznał to za pewnik?
    Ile?

    Skąd się takie kanalie jak ty biorą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr