    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Date: Sun, 4 Oct 2020 01:06:35 +0200

    > Od paru lat np. ilość małżeństw kościelnych maleje jakieś 5% rocznie.

    Maleje o wiele więcej niz 5%. Teraz żyją bez ślubów i cywilnych i
    kościelnych i mają to w d....Grunt, że są szczęśliwi i wezma sobie śluby
    dopiero jak mają 100% pewność co do siebie.
    Nie to co kiedyś rodzice wydać musieli dużo pieniędzy na córkę czy syna
    wydać huczne wesele, a wkrótce te małżeństwa rozpadały się.
    Na śluby i wesela teraz stać tych co się w telewizji afiszują przed
    kamerami i chcą się pochwalić światu swoimi podróżami poślubnymi i
    pierścionkami z brylantami.
    Czyli sa dwa światy: bogaczy i mniej uprzywilejowanych. Bogaczy stać
    nawet na 10 ślubów i rozwodów to sobie szaleją.
    Zauważyłam kiedyś, że w pracy bardziej uprzywilejowane są matki samotne
    niż mężatki i rozwódki.

    --
    animka