    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: REGON - jak sprawdzic
    Date: Wed, 21 Jan 2009 13:33:38 +0100
    <gk7g7n$dng$1@node2.news.atman.pl> <gk7hp2$jf6$1@news3.onet>
    <gk7i0t$k2o$1@news3.onet> <gk9pso$d3p$1@news3.onet>
    <gk9vuf$s6n$1@news3.onet> <gka0dc$tsn$1@news3.onet>
    <gka1lq$1ln$1@news3.onet> <Pine.WNT.4.64.0901101400030.2000@quad>
    <gkabva$33l$2@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0901130935370.464@quad>
    <gkiuat$kq6$2@news.wp.pl> <gkj26d$1o4$1@news.onet.pl>
    <gkl90h$312$6@news.wp.pl> <gklgj3$gqu$1@news.onet.pl>
    <gkll0m$anm$3@news.wp.pl> <gklmk7$ggc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkntvb$pi7$1@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0901152237130.3252@quad>
    <gkqqmq$lgi$2@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0901171304520.2860@quad>
    <gkthjr$b5j$6@news.wp.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009, gargamel wrote:

    > więc jaka ustawa opisuje przeznaczenie danych potrzebnych do prowadzenia DG?

    Ta, którą ustala *co trzeba podać w jawnym rejestrze DG*.
    Jakie jest przeznaczenie tych danych?
    Określenie przedsiębiorcy, prawda?
    A więc *nie* obejmuje określenia innych cech *tej samej osoby*, jeśli
    ona *nie* występuje jako przedsiębiorca.
    Naprawdę takie trudne?

    > jakiej ustawy?:O)

    Uwaga, "grecy" zaraz mi podpadną ;>
    Oczywiście o ochronie danych osobowych.

    > tak, mój telefon był zapisany wyłącznie w US a ich dane nie są jawne i nie do
    > celów marketingowych, widzisz sprawa prosta i jasna jak słońce

    Ale tu się nie rozumiemy: dowód w postaci Twojego oświadczenia, że
    nie podawałeś tego numeru *nikomu* innemu niż US jest, jakby Ci
    to powiedzieć, wątpliwy.
    Nawet przyjąwszy "dobrą wiarę" mogłeś zapomnieć.
    A jakby się okazało że kiedykolwiek ktokolwiek dzwonił na ten
    telefo w sprawie gospodarczej (bo został mu przy takiej okazji
    i w tym celu podany) to już o oszczerstwo może się otrzeć :>

    Dlatego przyznaję, że w niektórych aspektach masz rację: nie
    ma jak *dowieść* że ten czy ów drobiazg (np. ów nr telefonu)
    był "niegospodarczy".
    Ale oferta na zabawki dla *Twoich* dzieci to już wtopa oferenta.
    Przez sam fakt odwołania się do przedsiębiorcy jako do "zwykłego
    konsumenta".

    pzdr, Gotfryd