  • Data: 2007-01-19 13:44:14
    Temat: Re: Pytanie o intercyzę
    Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > A wezmiesz ? Po co chesz wychodzic za maz za kogos kto nie ma do Ciebie
    > zaufania ?
    >
    > Daniel

    "Kochajmy sie jak bracia, a liczmy sie jak zydzi". Gdyby ludzie
    trzymali sie tej zasady byloby o polowe problemow mniej. Ja wchodzac do
    rodziny mojego meza, duzo b. majetnej niz moja (chociaz do biednych nie
    naleze) sama wystapilam z pomyslem intercycy. Dla wlasnego komfortu.
    Dzieki temu mamy jasnosc sytuacji. Wiemy, ze nie laczy nas majatek i
    pieniadze. Co do dzieci to umowilismy sie w bardzo prosty sposob: tak
    dlugo jak ja na czas wychowania rezygnuje z pracy, dziecko i mnie
    utrzymuje maz. I inne tego typu sprawy tez mozna poukladac. Powiem
    szczerze, ze wspolnota majatkowa to jest wlasnie jedna wielka
    niewiadoma dla partnerow, bo zawsze bedziesz sobie zadawac pytanie, co
    jest moje w sytuacji kiedy dojdzie do konfliktu. A potem co wyrywanie
    sobie z rak, pilowanie i manipulowanie dziecmi??? A mozna tego
    wszystkiego uniknac w bardzo prosty sposob, tylko ze kobiety tak
    naprawde nie sa tym zainteresowane.
    Truskawa