  • Data: 2008-04-15 07:58:28
    Temat: Re: Pytanie o CZAT internetowy
    Od: "Jacek" <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawy problem. Ustawa prawo telekomunikacyjne mówi, że operator nie może
    > rejestrować treści komunikatów przesyłanych przez sieć.
    > 1. Trzeba znaleźć odpowiedz czy operator telekomunikacyjny to też operator
    > czatu.
    > 2. Poza tym, nie wiem czy to nie można rozważać tego tak, że w końcu to nie
    > operator rejestruje tylko użytkownik za pomocą operatora. Tzn. wgląd ma
    > tylko użytkownik, on sobie np. zaznacza opcje czy ma to być zachowywane czy
    > nie, może skasować itp.

    Mnie się wydaje, że tak czy siak operator nie może rejestrować rozmowy. Jeżeli
    potraktujemy, że CZAT podlega pod telekomunikację - to tak jak mówiłeś. Jeżeli
    natomiast nie to rozmowę prywatną na CZAT należy traktować jako korespondencję,
    a więc podlega tajemnicy korespondencji. Generalnie wydaje mi się, że operator
    może rejestrować jedynie rozmowę na tzw. publicu (oknie głównym). Dobrze myślę?

    Pozdrawiam
    Jacek