  • Data: 2008-04-15 08:06:00
    Temat: Re: Pytanie o CZAT internetowy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@t...net.pl> napisał
    > Mnie się wydaje, że tak czy siak operator nie może rejestrować rozmowy.
    > Jeżeli
    > potraktujemy, że CZAT podlega pod telekomunikację - to tak jak mówiłeś.
    > Jeżeli
    > natomiast nie to rozmowę prywatną na CZAT należy traktować jako
    > korespondencję,
    > a więc podlega tajemnicy korespondencji. Generalnie wydaje mi się, że
    > operator
    > może rejestrować jedynie rozmowę na tzw. publicu (oknie głównym). Dobrze
    > myślę?

    No ale są przeciez archiwa wiadomości prywatnych wysyłanych/odbieranych
    przez użytkowników (dostępne tylko dla nich samych), indywidualne skrzynki
    pocztowe itp.
    Niby dysponuje tym użytkownik, ale operator musi mu to jakoś technicznie
    wczesiniej zarejestrować i i mu przekazać, robi to na własnym serwerze... i
    tu jest ten problem...