  • Data: 2005-12-27 14:54:54
    Temat: Re: Pytanie do znawców kodeksu drogowego
    Od: "AB" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wolno. Dlaczego tutaj mnoży się od ludzi, którzy na siłę próbują
    > naginać
    > prawo? Albo dla zabawy, albo (częściej) dla próby uniknięcia
    > odpowiedzialności za własne przewinienie? Nie żebym się czepiał, ale
    > czasem
    > mnie to bawi :-)))

    Pewno nie podzielisz mojego zdania, ale uwazam, że prawo i przepisy byłyby
    bardziej przerzyste i trudniejsze do naginania, gdyby znalazło się kilku
    takich co szukaja "dziury w całym", rozbierają taką i podobne sytuacje na
    czynniki pierwsze, a później układaja przepisy tak, że już się
    _nie_da_nic_nakręcić. Wbrew pozorom, nie mailem nigdy takiej sytuacji, ja
    tylko głosno się zastanawiam nad obejściem, mając nadzieję, że ktoś
    wcześniej przewidział takie zachowanie i jest przepis zapobiegający podobnym
    sztuczkom.

    Wiec, piszesz: "nie wolno". Dlaczego?

    ps. Nie ma czegoś takiego jak _naginanie prawa_, albo to jest zgodne z
    prawem, albo nie.

    -al