  • Data: 2004-01-21 12:40:36
    Temat: Re: Pytanie
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pomysł wysłania więźniów do przymusowej pracy uważam za bardzo rozsądny.

    a rozważałeś powrót do kar cielesnych ?

    >  Mogliby wykonywać prace, na które w tej chwili i tak rząd nie ma
    > pieniędzy, np. wspomniane wcześniej autostrady, prace przy segregowaniu
    > odpadów itp.

    no a na więźniów by miał ? a w oparciu o jakie przepisy chciałbyś żeby
    przymusowo pracowali ? Kp ? Tak czy incaczej za darmo nikt w tym kraju nie
    pracuje, bo tak być nie może (przynjmniej oficjalnie). I proszę nie mów o
    czynach społecznych.

    > Absolutną nieprawdą jest, że takie rozwiązanie byłoby złe dla gospodarki
    > i że zwiększałoby bezrobocie. Byłoby wprost przeciwnie.

    a słowo ciałem sie stało, że sobię tak pozwolę.

    > W tej chwili na więzienia państwo wydaje z podatków kolosalne sumy,
    > miesięczne utrzymanie jednego więźnia wynosi ok 2000 zł, z tego co
    > pamiętam. Skoro pieniądze te są wydawane tak czy inaczej, warto byłoby
    > żeby dzięki tym wydatkom państwo otrzymywało coś w zamian.

    jakby Państwo chciało coś w zamian to można by wprowadzić "wykupywanie kar."
    Jeden rok pozbawienia wolności to np. 100.000 zł. Wtedy kk byłby dochodowy.
    teraz to modne, np. szpitale musza być dochodowe, to i prawo może.

    dalej starczy, bosz Ci odpisał mniej więcej to co myślę

    Paweł