    From: s...@s...prv.pl (semp)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Tue, 30 Jul 2002 09:47:52 +0200

    In article <ai4btn$gil$1@news2.tpi.pl>, d...@p...onet.pl says...
    > mam takie pytanie:
    >
    > Znajomy dostał pare gier komputerowych w podarunku od znajomego.
    > Są to oczywiście gry oryginalne, nowe.
    > Czy może je normalnie sprzedawać, czy też może jest to zabronione ?

    na [rawie sie nie znam, ale w temaci gier troche przesiedzialem i z tego
    co wiem to jesli gry sa oryginalne to moze sprzedawac...tym bardziej, ze
    sa to pojedyncze egzemplarze,a nie iloscu hurtowa. warunkiem jest chyba
    zalaczenie licencji jesli taka do gry byla dolaczana (a czesto nie jest,
    wtedy oczywiscie nie musi nic zalaczac) Oryginalne pudelko nie jest
    wymagane, co jdnak musi byc zaznaczone.

    semp.