  • 1. Data: 2002-07-29 21:27:02
    Temat: Pytanie
    Od: "Daria" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam takie pytanie:

    Znajomy dostał pare gier komputerowych w podarunku od znajomego.
    Są to oczywiście gry oryginalne, nowe.
    Czy może je normalnie sprzedawać, czy też może jest to zabronione ?

  • 2. Data: 2002-07-29 22:26:43
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Daria wrote:
    > Znajomy dostał pare gier komputerowych w podarunku od znajomego.
    > Są to oczywiście gry oryginalne, nowe.
    > Czy może je normalnie sprzedawać, czy też może jest to zabronione ?

    Oczywiście, że może je sprzedać!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm

  • 3. Data: 2002-07-30 07:10:21
    Od: "Robert Walczak" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Może je sprzedać, oczywiście o ile nie będzie ich kopiował ;)

  • 4. Data: 2002-07-30 07:47:52
    Od: s...@s...prv.pl (semp)

    In article <ai4btn$gil$1@news2.tpi.pl>, d...@p...onet.pl says...
    > mam takie pytanie:
    >
    > Znajomy dostał pare gier komputerowych w podarunku od znajomego.
    > Są to oczywiście gry oryginalne, nowe.
    > Czy może je normalnie sprzedawać, czy też może jest to zabronione ?

    na [rawie sie nie znam, ale w temaci gier troche przesiedzialem i z tego
    co wiem to jesli gry sa oryginalne to moze sprzedawac...tym bardziej, ze
    sa to pojedyncze egzemplarze,a nie iloscu hurtowa. warunkiem jest chyba
    zalaczenie licencji jesli taka do gry byla dolaczana (a czesto nie jest,
    wtedy oczywiscie nie musi nic zalaczac) Oryginalne pudelko nie jest
    wymagane, co jdnak musi byc zaznaczone.

    semp.

  • 5. Data: 2002-07-30 10:03:10
    Od: "Daria" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > zalaczenie licencji jesli taka do gry byla dolaczana (a czesto nie jest,
    > wtedy oczywiscie nie musi nic zalaczac) Oryginalne pudelko nie jest

    Gry są oryginalne we folii (zafoliowane).
    Z tego co wiem to jest to jakieś zarobkowanie i czy tak można (nawet z
    większą ilością sztuk) ?