  • Data: 2007-08-27 11:07:09
    Temat: Re: Punktowy system oceniania
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Aug 2007 12:45:39 +0200, Wrak Tristana napisał(a)
    w:<news:faua0j$64s$1@news.onet.pl>:

    > A nie co będę wymagał z wiedzy?

    Ja bym określił, że to będę podawał szczegółowo przed każdym działem, żeby
    uczniom z pamięci nie uleciało.

    > No ani z czym zapoznałem ani w ogóle że zapoznałem.

    Twoje oświadczenie jest dowodem.

    > No ale punktowy mam :D Ocen tam nie ma, dopiero na koniec roku

    To napisz, że za - odnotowane na bieżąco - przypadki ściągania nauczyciel
    MOŻE ustalić ocenę klasyfikacyjną niższą niż ta, co wychodzi z punktów. Nie
    precyzuj, o ile możesz obniżyć, potraktuj sprawę całkowicie uznaniowo.

    > A jakie przepisy regulują punktowy?

    Żadne.

    --
    Quid leges sine moribus?