  • Data: 2007-08-27 07:16:05
    Temat: Re: Punktowy system oceniania
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 23:53:46 +0200, Wrak Tristana napisał(a)
    w:<news:fasspc$dku$1@news.onet.pl>:

    > http://tristan.b7.pl/index.php/Rozkłady/TI_-_LO#Wyma
    gania_na_poszczeg.C3.B3lne_oceny
    > tylko teraz nie wiem jak to mam przypasować do punktowego... Bo tam każda
    > pojedyncza umiejętność jest na jakąś ocenę wymagana lub nie.. A to się ma
    > nijak do punktów.

    A musi się mieć? Po prostu zastąp jeden system drugim i po sprawie.

    Tak nawiasem mówiąc za bardzo mi to wszystko śmierdzi pomiarem
    dydaktycznym. Teoria pomiaru to nie jest jedyna możliwa teoria oceniania,
    coraz mocniej odzywają się głosy, że wiedzy i umiejętności nie da się tak
    po prostu zważyć i zmierzyć, że nie uciekniemy od ludzkiego wymiaru
    oceniania, od zaufania fachowości nauczyciela. Twórczych procesów nauczania
    i wychowania nie da się zamknąć w ramy szczegółowych norm prawnych,
    ostateczną decyzję musi podjąć człowiek.

    --
    Quid leges sine moribus?