  • Data: 2007-08-27 08:03:41
    Temat: Re: Punktowy system oceniania
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 09:23
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <17ncs4osouc5g$.1lzreyl48bkb2.dlg@40tude.net>):

    > Bo to mu podajesz na bieżąco. Żaden przepis prawa nie precyzuje trybu i
    > szczegółowych treści, jakie musi przekazać nauczyciel uczniom na początku
    > roku szkolnego, informując ich o swoich wymaganiach. Wniosek: jest to
    > twoja wyłączna sprawa.

    no te 4.1.1, że mam na pierwszych zajęciach podać Wymagania Edukacyjne.

    http://tristan.b7.pl/index.php/Rozkłady/TI_-_LO#Wyma
    gania_na_poszczeg.C3.B3lne_oceny
    > Na jakiej podstawie prawnej?

    Ukazem Dyrekcji zapewne na podstawie 4.1.1

    > Uczeń ma wiedzieć to, czego wymaga od niego nauczyciel. Za proste dla
    > wizytatora?

    No pewnie za proste.... Bo ma być sprawiedliwie i ma być zgodnie z programem
    nauczania. Jak wizytator ma zweryfikować sprawiedliwość i zgodność, jak nie
    wie za co jest ocena?

    > A dlaczego musi wynikać?

    A nie wiem :D Tego chcę się dowiedzieć od Was :D Dyrekcje tego wymagają....
    Jak mówię, w innej szkole to jeszcze kategorie ABCD kazali dorobić.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl