  • Data: 2007-08-27 08:09:53
    Temat: Re: Punktowy system oceniania
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 09:08
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <u...@4...net>):

    > Rozporządzenie wymaga tylko, abyś na początku roku szkolnego poinformował
    > uczniów o swoich wymaganiach edukacyjnych.

    No ale CO TO SĄ TE WYMAGANIA? Wg większości autorów podręczników taka
    tabelka, jak zaprezentowałem, bo takąż dają do podręczników.

    > Nie wymaga formy pisemnej,

    No ale wtedy nie masz dowodu :D

    > nie
    > wymaga punktowego systemu, to jest indywidualna sprawa każdego
    > nauczyciela.

    No nie, punktowy sobie sam chcę, bo ocenowy nie motywował do pracy na
    lekcji... A wprowadzenie innej kategorii ocen za pracę na lekcji, branych
    pod uwagę z inną wagą niż sprawdzianowe to tak naprawdę zakamuflowany
    system punktowy, więc se tak uznałem, że będzie lepiej.

    > Dokument, do którego podałeś linka, mnie się osobiście jako rodzicowi
    > podoba, może tylko zbyt łagodne konsekwencje przewidujesz za ściąganie.

    No to jest do dyskusji... A co Ty proponujesz?

    > Nie rozumiem, czego tak naprawdę i na jakiej podstawie się od nauczycieli
    > w waszej szkole wymaga. Czemu osobno mają być wymagania, a osobno jeszcze
    > jakiś punktowy system?

    A tego to nie wiem.... Pierwszy raz robię punktowy i nie wiem co Dyrektor
    wymognie ode mnie :D Już marudził w czerwcu, jak mu to opisałem słownie, że
    mój system nie podaje na początku możliwego maksimum punktów do zdobycia...
    Ale ponoć jeszcze jedna koleżanka tak ma, więc może precedensem to
    łyknie... Tylko chcę się przygotować na zarzut że tych umiejętności nie
    wypisałem 1:1

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl