    From: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Date: Tue, 9 May 2006 13:50:27 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Tue, 9 May 2006 10:48:19 +0200,
    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> screamed:

    > W przyrodzie selekcja naturalna nie jest ograniczona do "posesji"
    > - jednym z jej elementów jest właśnie zajmowanie nowych obszarów.

    To Ty nazwałeś to selekcją naturalną. Ja tylko napisałem o skutkach
    pewnych działań (wtargnięcie na posesję), które mogą grozić intruzowi,
    nie właścicielowi.

    > Nie sądzisz chyba że złodziej wejdzie na Twoją posesję i stanie
    > na środku czekając aż go zastrzelisz. Powiedz wprost że chciałbyś
    > kogoś zamordować i szukasz pretekstu.

    Nie stanie. Ale ja też nie powinienem go o opuszczenie błagać.
    Najpierw ostrzeżenie, potem (zwłaszcza w sytuacji zagrożenia) środki
    tzw. przymusu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 15:48:18 user up 10971 days, 3:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Windows: the ultimate triumph of marketing over technology.