  • Data: 2017-07-12 22:00:48
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > No to pozostaje jedyna rada: nie być skąpcem wyszukującym najtańszego
    > parkingu pod chmurką tylko dołożyć odrobinkę i uniknąć mycia ptasich
    > niespodzianek na ciut droższym parkingu...
    > ---
    > Mam zrezygnować z parkingu obok hotelu ?

    Coś niekumaty jesteś skoro innego hotelu z innym, lepszym parkingiem nie
    umiesz sobie znaleźć.
    ---
    Przecież piszę, że gdybym wiedział, że ptaki narobią na samochód to bym nie
    parkował. Skoro nie wiedziałem to zaparkowałem. I Ty mi zarzucasz
    niekumatość ? A idź w ...j !!! Nie ma sensu z Tobą dyskutować bo nie
    rozumiesz co się do Ciebie pisze. Na grzyba komu te twoje komentarze ?!