  • Data: 2017-07-12 22:05:13
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Absolutnie nie powinien robić niczego z drzewami.
    > ---
    > Jak dla mnie powinien je ściąć lub zlikwidować parking. Bo jak nie to
    > powinien z góry płacić za mycie, czyli mniej więcej figę z makiem zarobić
    > na tym swoim parkingu.

    Nie dotarło że to parking dla tych co im srające ptaki nie przeszkadzają.
    Ci którym przeszkadzają proszeni są o przeniesienie swoich aut
    na bardziej im odpowiadające parkingi. :-)
    ---
    Ano nie :- ) Bo jak mogą nie przeszkadzać ? Nie przesądzam, że komuś
    konkretnemu może akurat nie przeszkadzać, ale zwykle przeszkadza, więc takie
    jest słuszne oczekiwanie w stosunku do parkingu. Oczywiście nie musi chodzić
    o wycięcie drzew, ale np o oznakowanie parkingu.