  • Data: 2010-05-17 13:32:09
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Optymista :P
    > (i informację czy i jak liczony jest "koszt łączny" w przypadku zamówienia
    > kilku przedmiotów zdarzyło mi się bezskutecznie dobijać).

    Jeśli takowego nie ma (kontaktu), to znaczy, że warto jednak ominąć
    sprzedawcę....

    > Nie o to chodzi - ten sposób rozumienia "kredytu" to okazja na inny
    > flejm, np. kupowanie alkoholu :P (skoro jest zakaz "na kredyt").
    > Idzie o to, że w karcie jest opłata za MOŻLIWOŚĆ różnych funkcjonalności.
    > To Ty tę możliwość masz, chcesz jej, a my nie chcemy za nią płacić.
    >
    > Płać se som ;)

    Nie ma sprawy - jak pisałem - będąc w Danii spotkałem się ze sklepami z
    taką informacją i mimo wszystko bardziej opłaciło mi się płacić kartą,
    niż brać więcej gotówki, albo wypłacać ją z bankomatu... Mimo doliczenia
    prowizji do zakupu. Tylko tam przy wejściu była duża informacja o
    takowej prowizji (później w sklepie w kilku miejscach również).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl