  • Data: 2011-07-18 10:16:35
    Temat: Re: Przychodnia nie chce wydać wyników badań.
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 11:34:40 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No i przychodnia się naje tym papierkiem? Póki papierek nie wywoła
    > wpływu gotówki do przychodni, to wiesz ,,przecie zapłacił za diagnostykę
    > w warsztacie, bo pomachał Mastercardem mechanikowi''.

    Eeee...patrz....zamawiasz u mnie wykonanie prac kontrolno-pomiarowych
    instalacji elektrycznych. I tyle.
    Ja wpadam z kompletem aparatury, mierników, robię te prace, pomiary.
    Sporządzam na ich podstawie protokoły. W tych protokołach są wyniki i
    ZALECENIA. Zaleceniem jest np. wymiana uszkodzonych gniazd wtykowych.
    I teraz jest clou programu:
    - czy usuwanie usterek musze ja wykonać czy możesz do tego wybrać sobie
    innego elektryka?

    :))))
    Teraz już kumasz bazę? :)

    > Inny przykład: Wezwałeś fachowca z branży IT do zbadania potrzeb. Gość
    > zrobił wywiad, zaproponował jakie parametry powinien spełniać serwer, a
    > ty mówisz ,,to ja ten serwer zamówię u konkurencji'' i konkurencja
    > dostaje gotową specyfikację.

    Ale za specyfikację oczywiście zapłacisz gościowi :)
    To tak jak z pomiarowcem :)

    A teraz jeszcze dojdzie motyw, że jeżeli byś chciał abym to ja usuwał te
    usterki, to możliwe że (w zależności od nakładów) opłaciłoby mi się jeszcze
    "zjechanie z ceną" ze tą pracę :)