  • Data: 2015-11-02 00:00:47
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik n...@t...net.pl ...

    > Raczej państwo powinno być dobrze zorganizowane.
    >
    > Gdybym ja był Prezydentem RP to nakazałbym każdemu ośrodkowi
    > władzy (miasto) nadanie państwowego konta emailowego dla potrzeb
    > korespondencji organów państwa z obywatelami. We wioskach zaś
    > i dla ludzi niedołężnych zobowiązanie ośrodka władzy do dostarczenia
    > pisma na papierze poprzez rodzinę zobowiązaną do opieki nad
    > niedołężnym obywatelem lub poprzez urzędnika, który powinien mieć
    > swojego etatowego gońca.
    >
    > No ale jak się myśli o pomnikach, zmianach nazw ulic a nie o państwie
> [...]

    To oczywiście na razie tylko utopia.

    Ale ciekawe byłoby gdyby była taka możliwość.
    Zakładasz sobie taki epuap. Tam zaznaczasz, ze wszelka korespondencja z
    wszystkich urzedów ma przychodzić elektronicznie.
    Do tego powiadomienie sms, powiazanie z mailem i voila.

    Odciązasz urząd a sam konczysz z problemem niedoreczonej korespodencji etc.

    Ach, rozmarzyłem się...