  • Data: 2005-12-07 11:32:47
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A to trzeba bylo isc do prawnika, zaplacic i wymagac.

    Tak, mozna i tak..
    Ale po co w takim razie jest ta grupa? Do plotek czy do rozmow o prawie?

    > Napisalas na grupe dyskusyjna to licz sie z tym ze ten przypadek zostanie
    > wszechstronnie przedyskutowany i skomentowany.

    Oczywiscie, ze tak. Ale niech nie oceniaja mnie i mojej milosci, bo nic o
    tym nie wiedza.
    To jest wrecz nieetyczne.
    Czy ja oceniam kogos na grupie?

    > No to przeciez juz dostalas odpowiedz, chyba nawet kilkukrotnie.

    Tak, dostalem (jestem facetem), ale po kilku godzinach bezsensownych
    utarczek.
    Znalazla sie jedna osoba, ktora podala mi 177 kk.

    Andrea