  • Data: 2005-12-07 11:41:07
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Andrea to jakiś ciężki przypadek. Niby chodzi mu o dziecko, które kocha, a
    > tak naprawdę to interesują go jedynie karno-prawne konsekwencje
    > spowodowania wypadku samochodowego z dzieckiem bez fotelika na pokładzie.
    > Człowieku! Stuknij się w głowę! Czego ci jeszcze trzeba w tych
    > odpowiedziach?! Paragrafy masz podane, wiesz, że w razie wypadku bedą z
    > tego powodu dodatkowe problemy! O co ci jeszcze chodzi?! Na własną
    > odpowiedzialność to możesz robić co zechcesz i nikt cię nie przekona
    > żadnymi argumentami, jeśli uprzesz się jak osioł. Dla ciebie
> [...]

    Pani Ewo!
    Sama jestes ciezki przypadek!
    Nie obrazaj ludzi!
    Zastanow sie co piszesz.
    Paragrafy sa po to, zeby je znac, wiec chcialem poznac ten konkretny.
    Nie oceniaj kobieto innych, nie oceniaj!
    Nikt, ale to nikt nie dal ci takiego prawa.
    A w ogole, wlasnie chodzilo mi o "akademicka dyskusje" na temat konkretnych
    skutków prawnych.
    Jezeli tego nie rozumiesz, to niedobrze swiadczy o tobie.
    Mam prawo znac konkretny paragraf i nie ma to nic wspolnego z moim
    dzieckiem.
    Jak chcesz komus dowalic, ze swinia i glupek, to idz na jakas inna grupe -
    to jest pl.soc.prawo.
    Zajmij sie swoim reiki i bioterapia, a nie zawracaj sobie glowy prawem.

    Andrea