  • Data: 2005-12-07 11:25:39
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie drzyj się. Nie trzeba było wchodzić na grupę _dyskusyjną_. Już ci
    > to napisało parę osób, ale widać nie trafia. Może tym razem trafi?
    >
    > Renata

    Renato,
    Nie mow mi jak mam pisac.
    Jezeli wolno innym oskarzac mnie o brak milosci do mojego dziecka, to ja
    moge sie drzec.
    Wczoraj przez kilka godzin probowalem uzyskac odpowiedz na proste pytanie.
    Zamiast odpowiedzi dostalem stek pomowien i glupich pouczen.
    A ja prosilem tylko o paragraf...
    Otrzymalem w koncu rzeczony paragraf, ale co sie naczytalem...
    Czy tak trudno jest ludziom powstrzymac emocje?
    Ja musialem wytrzymac kilka godzin osobistych ataków, aby uzyskac jedna
    zakichana informacje.
    To teraz jak mi ktos zarzuca brak milosci do mojego dziecka, to moge sie
    zdenerwowac.
    Czy to z kolei trafia do Ciebie?

    Andrea