  • Data: 2002-04-29 10:52:20
    Temat: Re: Przewoz komputera (Wlochy)
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Sinilo <m...@N...kki.net(dot)pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...

    > generalnie pytanie jest takie: czy przy przewozeniu _wlasnego_ sprzetu
    > przez granice trzeba placic jakies clo? ludzie laptopy woza przeciez
    > nagminnie, tutaj sytuacja jest w sumie podobna, wiec byc moze nawet sie
    > tego nie zglasza?

    to znowu ja ;-) ale po raz ostatni :-)

    przewozilam laptopa (swojego, tam i z powrotem), nic sie nie dzialo,
    przewozilam aparat fotog. (kupiony "tam" :-) ), tez nic (nie zglaszalam),
    wiec mysle ze spokojnie mozesz wziac, tyle ze laptop mozna uznac za
    sluzbowy, a dosc dziwnie sie wyglada z towerem pod pacha ;-).
    najwyzej zglos ten fakt przy sprawdzaniu paszportu i popros o potwierdzenie
    ze masz tower ze soba....

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia