  • Data: 2010-09-15 09:13:33
    Temat: Re: Przewlekłość postępowania - nowe fakty
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie było mnie kilka dni, nie mogłem kontynuować wątku, ale mam nadzieję, że
    jeszcze to przeczytacie :-)

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Prawdy się boisz? Nic nie możesz zrobić.

    Nie prawdy się boję, ale Niedasia.

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > trzeba bylo napisac, ze chcesz pomysy abstrakcyjne, ze chcesz sie pokopac z
    > koniem, ze masz duzo czasu, kasy i nerwow.

    Tak, chcę się pokopać z koniem. Przecież nie będę się kopał z kotem, prawda?
    Mam dużo czasu, bo zostałem sprowadzony do roli roślinki i mogę tylko czekać,
    aż ktoś mi da żreć, wyprowadzi na świeże powietrze itp. Kasy nie mam wcale,
    ale do kopania się z koniem nie jest ona potrzebna. Jeśli chodzi o nerwy, to
    trzyma mnie nadzieja, że może uzyskam jakiś cień satysfakcji, zanim opuszczę
    ten padół.

    > To jest banda urzedasow, ktorzy w dupie maja prawo, w dupie maja obywatela.
    > Pierdzą w stołki i gówno z tego wychodzi - same problemy

    Zgadzam się. I dlatego trzeba z tym walczyć. Im więcej nas będzie, tym większa
    szansa, że coś się zmieni. Walczyć, a nie jęczeć NIEDASIE!

    Ale do rzeczy, miały być nowe fakty. Składałem jednocześnie dwie skargi na
    przewlekłość; jedna, jak pisałem, została odrzucona, druga - w dużo błahszej
    sprawie - uwzględniona. Sąd przyznał mi kasę od Skarbu Państwa, jednak mniej
    niż żądałem. I to również chciałbym gdzieś zaskarżyć.

    Wracając do Niedasia; Sąd wydał w tych sprawach Postanowienie. Nie podał
    żadnych informacji o sposobie zaskarżenia czy zażalenia, ale nie oznacza to
    automatycznie, że takich możliwości nie ma. Mam pytania:
    - czy w takich sprawach nie obowiązuje dwuinstancyjność?
    - czy z mocy innych ustaw jest możliwe zaskarżenie dowolnego postanowienia sądu?
    - jakie akty prawne regulują te sprawy? Czyli działanie sądów, drogę
    odwoławczą itp.

    Czarek