  • Data: 2010-09-09 13:43:44
    Temat: Re: Przewlekłość postępowania - skarga oddalona; co dalej?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    f...@g...pl pisze:

    > No tutaj akurat się mylisz, bo np. "Skarżący może wystąpić z nową skargą w tej
    > samej sprawie po upływie 12 miesięcy".

    Po pierwsze z twojego postu wynika że dopiero co się sprawa o
    przewlekłość skończyła. Więc 12 miesięcy to będzie dopiero za rok, o ile
    wcześniej nie nastąpi koniec świata.
    A pod drugie i co ważniejsze skoro sprawa skarga na czynność komornika
    się skończyła po tych 13 miesiącach, to już nie ma postępowania w którym
    mógłbyś podnosić przewlekłość. I za rok też go nie będzie.

    > Czyli chyba jednak coś można zrobić? :-)

    Czyli sprawa jest prosta. Tak jak mówiłem nic nie możesz zrobić.

    > Jest to grupa dyskusyjna, na tematy prawne, więc miałem nadzieję na jakieś
    > ciekawe pomysły, nawet abstrakcyjne.

    Prawdy się boisz? Nic nie możesz zrobić.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.