eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie › Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
  • Data: 2008-04-02 17:02:43
    Temat: Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pisałeś, że wróciłeś z urlopu.
    > sprawdź w ustawie, czy na tym urlopie w twoim konkretnym przypadku miałes
    > obowiązek meldunkowy.

    Bylem na urlopie zagranica, ale co to ma do rzeczy. A z sasiadami nie utrzymuje
    zadnych kontaktow (teoretycznie). Jaki ja mam niby obowiazek informowac
    sasiadow, ze gdzies wyjezdzam? I co to ma do rzeczy.
    Wezmy konkretny przyklad. Przychodzi z sadu wyrok. Mam 2 tyg na apelacje. Sasiad
    odbiera list polecony z tym wyrokiem. Ja wracam po miesiacu. Sasiad nawet nie
    wie gdzie ja jestem. Czy to oznacza, ze sasiad nie powinien byl odbierac listu
    do mnie?
    A co w takim razie oznacza to:
    "LIST POLECONY to przesyłka rejestrowana przyjęta za potwierdzeniem nadania i
    doręczana adresatowi za pokwitowaniem odbioru."
    Pisze wyraznie: doreczona adresatowi. Kal do tej pory pameitam, ze zeby odebrac
    czyjs list polecony trzeba bylo miec wyrazne upowaznienie tej osoby. Teraz nie
    trzeba? Na poczcie np. nie mozna odebrac czyjegos listu, w mieszkaniu mozna?
    adam