  • Data: 2019-04-16 12:58:24
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:X2itE.44949$w...@f...ams1...
    On 2019-04-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Niekoniecznie. Przepis jest chyba z lat 50. czy 60. i od dłuższego
    >czasu
    >mówi się, że nie przystaje. Co nie znaczy, że kiedyś nie przystawał.

    Nie przystaje, czyli innymi slowy cos im sie pop* z tymi przepisami i
    nawet policja to rozumie :-)

    A tak naprawde problem lezy w tym socjalizmie z lat 50-tych czy
    40-tych,
    ze jak ktos zostal zameldowany, to byl juz nie do ruszenia z lokalu.

    Co zreszta pokutuje do dzis.
    Wiec wlasciciele nie melduja, choc to ponoc niby nic nie zmienia dla
    lokatora ...

    A tak swoja droga, to jak mialby ten nowy "meldunek" dzialac, w
    sytuacji gdy iles tam instytucji moze chciec sie ze mna skontaktowac
    po latach - bank, urzedy, biblioteka, szpital ...

    No i skonczy sie tak, ze zaloza nam skrzynki elektroniczne i bedziemy
    mieli obowiazek je sprawdzac :-)

    J.