  • Data: 2019-04-13 10:59:55
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W sumie racja - jakby przestępczość była legalna to nie byłaby
    > przestępczością. Masz rację zakaz bantyterki tworzy przestępczość.

    Przyznaje ze sie usmiechnałem bo dokładnie taki sam wniosek wyszedł mi z
    wywodu Roberta...
    To troche tak jak z łapaniem "pijanych kierowców" na rowerach po jednym
    piwku... Sensu zadnego, korzysci dla spoleczenstwa zadnych a ilu ludziom
    znaczaco utrudniono zycie to szkoda gadac... W imie czego? W imie
    poprawiania statystyk złapanych przestepców! Wszak złapany rowerzysta po
    piwku to przestepstwo wykryte, od razu sprawca złapany - skutecznosc
    100%.

    Sam mam kolege który pracujac jako kierowca, dał się złapac na
    osiedlowej, piaskowej drodze majac jakies ułamki powyzej normy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją