  • Data: 2019-04-12 18:35:52
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2019 o 18:31, Kviat pisze:

    > LOL :)
    > Lektura?
    > Ale wiesz, że to był film, a "według Goi" wcale nie oznacza, że na
    > podstawie książki? On nawet nie był pisażem :):)
    >
    > Nawet nie chcę zgadywać, co ci się znowu uwidziało...

    aż ściągnąłem sobie wczoraj na HDD Demony Wojny wg Goi, skoro Robercik
    go poleca, to znaczy że warto go obejrzeć, obejrzałem na razie początek,
    zaczyna się od ulicznej egzekucji, Zamachowski, Żmijewski jakby dużo
    młodsi, Boguś 'niezniszczalny' tak samo stary:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"