  • Data: 2019-04-10 22:14:02
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2019 o 21:51, Shrek pisze:

    > A mnie chdzoi o to, że jak uznajemy że ktoś ma potrzebę posiadania broni
    > uzasadnić (bez wnikania czy ma to sens czy nie) to pozostawienie
    > kwadracika "w celach kolekcjonerskich" powoduje, że całe to uzasadnianie
    > nie ma sensu. Bo każdy kto nie ma żadnego "oficjalnego" celu zaznaczy
    > "kolekcjonerski" i udowodnij mu że nie (podobnie jak z dopalaczami).

    Doszło do przełomowego momentu. Zgadzam się z Tobą. Dlatego pozostawił
    bym pozostałą część procesu udzielania pozwolenia i dał sobie spokój z
    tym bezsensownym fragmentem dotyczącym celu.

    Sądzę, że większość sportowców przeszłoby na pozwolenia do celu
    kolekcjonerskiego, gdyby nie niuans w ustawie pozwalający im nosić broń
    zamiast jej przenosić. Na tym zarabia PZSS i o to walczył. Gdyby nie to,
    to nawet osoby czynnie oprawiające sport strzelecki by nie bawiły się w
    te procedury, bowiem one są kosztowne i w praktyce niecelowe.