  • Data: 2019-04-10 22:32:22
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2019 o 22:01, Shrek pisze:

    > Masz rację - nie rozumiesz. Skoro nie rozumiesz i nie dostrzegasz
    > cudzysłowiu to nie mam pomysłu jak co to wytłumaczyć. Może spróbujmy tak
    > - po prostu olejmy terrorystów bo oni na ilość pomyłek bez cudzysłowia
    > nie wpływają. Więc 1/1000 ze 100000 niejak mniejsza niż 1/1000 z zera
    > być nie może - teraz jasne? Im więcej pozwoleń tym więcej pomyłek.

    Jeśli piszesz o liczbach bezwzględnych, to niewątpliwie masz rację.

    > Ależ ogranicza. Jeśli twierdzisz, że nie to jesteś po prostu... sam nie
    > wiem. To tak jakbyś twierdził, że nie ma sensu zakazywać dajmy na to
    > kradzieży czy gwałtów, bo przecież i tak kradną i gwałcą nielegalnie.

    To zupełnie bezsensowne porównanie. Bardzo niewielka część przestępstw
    jest popełnianych z legalnej broni, bo nie dość, że lustrujemy tych
    legalnych posiadaczy, to w dodatku łatwo narzędzie zidentyfikować. Nawet
    legalny posiadacz broni, jak postanowi popełnić przestępstwo, to kupuje
    nielegalną broń.

    > Masa to znaczy ile? Bo mam przekonanie graniczące z pewnością że ilość
    > nielegalnej broni jest bardzo mocno powiązana z ilością legalnej. Z
    > prostego powodu - większość z niej była kiedyś bronią legalną.

    No więc masz złe przeświadczenie. Zobacz sobie na statystykę utraconej
    broni. To są pojedyncze egzemplarze.