  • Data: 2019-04-10 22:01:57
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnoszę wrażenie, że nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Jak masz 10
    > terrorystów i zero pozwoleń, to jak Ci z tego 10 pomyłek wychodzi?

    Masz rację - nie rozumiesz. Skoro nie rozumiesz i nie dostrzegasz
    cudzysłowiu to nie mam pomysłu jak co to wytłumaczyć. Może spróbujmy tak
    - po prostu olejmy terrorystów bo oni na ilość pomyłek bez cudzysłowia
    nie wpływają. Więc 1/1000 ze 100000 niejak mniejsza niż 1/1000 z zera
    być nie może - teraz jasne? Im więcej pozwoleń tym więcej pomyłek.

    > No i dyskutowania nad stopniem pomyłek miałoby sens, gdyby posiadanie
    > lub nie pozwolenia ograniczało posiadanie.

    Ależ ogranicza. Jeśli twierdzisz, że nie to jesteś po prostu... sam nie
    wiem. To tak jakbyś twierdził, że nie ma sensu zakazywać dajmy na to
    kradzieży czy gwałtów, bo przecież i tak kradną i gwałcą nielegalnie.

    > A tym czasem zdecydowana
    > większość przestępstw jest popełnianych przy pomocy nielegalnie
    > posiadanej broni. Tej w obrocie jest masa.

    Masa to znaczy ile? Bo mam przekonanie graniczące z pewnością że ilość
    nielegalnej broni jest bardzo mocno powiązana z ilością legalnej. Z
    prostego powodu - większość z niej była kiedyś bronią legalną.

    Shrek