  • Data: 2009-10-30 09:02:27
    Temat: Re: Przeniesienie działalności jednoosobowej na męża
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Nie wiem czy miała miejsce. Elektromis upadł (to była pierwsza duża
    > chryja w Polsce tego rodzaju).

    Dobrze byłoby podeprzeć tę dyskusję jakimś realnym przykładem, bo
    póki co nie spotkałem się jeszcze, aby dwie osoby fizyczne "zbyły"
    przedsiębiorstwo w inny sposób niż aby druga przyszła na miejsce
    pierwszej i co najwyżej odkupiła od niej towar i wyposażenie.

    > Popatrz jak byłoby przy śmierci przedsiębiorcy (i przyjęciu spadku).

    Zazwyczaj wtedy zawarte umowy wygasają - 748kc.

    --
    Liwiusz