    From: "The Changer" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Date: Wed, 12 Feb 2003 15:36:29 +0100

    Użytkownik "The Changer" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b2dkrj$hl5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "adi" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > r.
    > do
    >
    > Zgoda - Rozporzadzenie mowi, ze wojskowi komendanci _przeniosa_do
    _rezerwy_
    > ale jesli przeczytasz dokladnie rozporzadzenie ministra, to nie znajdziesz
    > tam (wedlug mnie)
    > ani jednego zdania wymuszajacego na mnie niesienie papierka do WKU z
    prosba
    > o przeniesienie.
    >
    > A jak juz wczesniej zaznaczylem par. 3 pkt. 3: "Poborowych, o których mowa
> [...]

    PS: Dodalbym jeszcze to:
    http://fundacjapwp.w.interia.pl/dorezwuc02.htm
    W punkcie 3 komentarza fundacji czytamy:
    "niezrozumiałym jest, dlaczego do rezerwy można przenieść na udokumentowany
    wniosek
    tylko tych poborowych, którzy posiadają na utrzymaniu członka rodziny (§ 3
    ust. 1), natomiast
    nie ma takiego wymogu w stosunku do tych, którzy ukończyli szkołę podstawową
    z opóźnieniem,
    lub byli karani (§ 3 ust.1).
    Czy wobec tego spełniający kryteria § 2 ust. 1 lit "b" i "c" nie muszą
    występować z żadnym wnioskiem,
    gdyż dotyczy on tylko poborowych, o których mowa w § 2 ust. 1 lit. "a". "
    A wiec czy domyslnie zostalem przeniesiony do rezerwy?

    --
    Andrzej