  • Data: 2003-02-14 14:30:05
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The Changer" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b2dfeo$nc6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 4. Kontyuujac (poniewaz nic wiecej w rozporzadzeniu nie pisze), dobrze
    > zakladam, ze zostalem automatycznie przeniesiony do rezerwy nawet jesli do
    > tej pory nie zagladalem do mojego WKU zaby powbijac sobie pieczatki oraz
    nie
    > skladalem zadnego pisemka z prosba o przeniesienie?? I ze jestem
    > rezerwista - tylko musze pojsc po pieczatki?? [szczegolnie odpowiedz na
    ten
    > punkt mnie interesuje]
    Sam sobie odpowiedziałeś. Twoja uczelnia z pewnością powiadomiła już WKU.
    Przynajmniej ma taki obowiązek.
    Ty nie masz obowiązku niczego dodatkowo udokumentowywać. W razie czego
    możesz zadzwonić i popytać, zanim pojedziesz po pieczątki. Jak się okaże, że
    o niczym nie wiedzą (zdarza się i tak) to zadzwoń do departamentu prawnego
    MON z prośbą o pomoc, bo w Twoim WKU są niekumaci.
    Pozdrawiam,
    Marta