  • Data: 2003-02-13 06:46:51
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reasumując to co napisałeś: Twoim zdaniem wojskowy komendant uzupełnień
    > winien być "Panem Bogiem", który wie wszystko i robi za wszystkich, a
    > "człowiek" robi co chce.
    > Wymagasz od urzędu wszystkiego nie robiąc zbyt wiele.
    > Zadaję Ci pytanie: na jakiej podstawie wojskowy komendant wie, iż jesteś
    > absolwentem szkoły wyższej (nie każdy przecież, kto zaczyna studia, kończy
    > je).

    Ponieważ uczelnia zawiadamia o tym jeżeli skreślą Cię z listy studentów,
    bądź jeżeli skończysz studia, jak zresztą poniżej piszesz. Nie spotkałem
    się jeszcze aby uczelnia czy szkoła nie zawiadomiła WKU. Z tego co wiem
    to osoby odpowiedzialne za to mogą być ukarane wysokimi karami
    za niezawiadomienie WKU i dlatego dbają o informowanie.

> [...]
    > sierpnia 1992 r. w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego
    > obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za
    > granicą, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. Nr 68, poz.
    > 344), który nakazuje Ci powiadamianie wojskowego komendanta uzupełnień o
    > ukończeniu przez Ciebie szkoły wyższej.
    > Za swoje głupoty należy odcierpieć.
    > Rozporządzenie, o którym pisałeś obowiązywało do dnia 31 grudnia 2002
    roku.
    > Obecnie musisz czekać na kolejne rozporządzenie, które najprawdopodobniej

    Ja nie złożyłem takowego pisma i okazało się że jestem automatycznie
    przeniesiony do rezerwy. Wiem wiem możesz napisać że miałem szczęście, ale
    co powiesz na to że moich trzech kolegów w identyczny sposób przeniesiono
    do rezerwy?
    Chyba nie jest to przypadek.

    Pozdrawiam

    Darek