    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Tue, 28 May 2013 18:23:30 +0200

    Dnia 2013-05-28 18:00, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > he he, baardzo "smieszne" i "blyskotliwe"

    Czyli nie zrozumiałeś.

> [...]
    > poniewaz to zalezy KIEDY - matka lepiej sie sprawdza dla MALYCH dzieci
    > ale w okolicach wieku ADOLESCENCJI juz bardziej pozadanym wydaje sie
    > rodzic plci MESKIEJ.
    > Po prostu kiedy rodzi sie niezalezny intelekt to wtedy MEZCZYZNA ma
    > wiecej do zaproponowania!
    > Tak tez uwazaja specjalisci.
    > Oczywiscie to kwestia prawidlowosci statystycznych bo w indywidualnych
    > przypadkach bywa bardzo roznie (czyli WARIANCJA w tych statystykach ma
    > spora wartosc). Jednakze i tak z punktu widzenia dobrostanu
    > spoleczenstwa owa statystyka jest NAJWAZNIEJSZA!

    I pomimo tego fachowcy dalej uznają że lepiej dla dziecka
    jeśli powierzy się je matce. Zamiast pieprzyć zdaj maturę,
    zrób studia a potem zajmij się udowadnianiem na polu naukowym
    że masz rację.

    > A co - Tobie sa obce LUDZKIE uczucia? Jak przyslowiowemu
    > prawnikowi? :P

    Nie są mi obce, ale nie płaczę jak ty że tatuś założył nową
    rodzinę daleko od pierwszej i nie winię za to matki.

    > Jak moge go winic za to, ze wyjechal za ocean podczas kiedy tu zostal
    > wyrzucony z domu JAK PIES i nie majac gdzie mieszkac zostal obciazony
    > alimentami ROWNYMI jego wynagrodzeniu??? Teraz siedzac w USA MA W
    > DUUPIE polskie sady i alimenty ale przysyla upominki pokazujac, ze
    > przysyla BO CHCE a nie, ze MUSI! Ja to w pelni rozumiem a Ty nie?

    "Tatuś" zwiał za granicę uciekając od alimentów. To oczywiście
    wyłączna wina mamusi. :-)

    > TAAA... TEORETYCZNIE!!!
    > Tak jak juz tu napisano: kobiety to urodzone MISTRZYNIE MANIPULACJI!
    > Rzadko bywaja uczciwe, o wiele rzadziej niz mezczyzni...

    Sam to napisałeś i liczysz że nikt nie zauważy że powołujesz się
    na własne brednie.