  • Data: 2013-05-28 18:00:58
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 27, 9:33 am, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Dnia 2013-05-27 00:04, U ytkownik Yerine Ictimai napisa :
    >
    > Wlasnie nas przekonales ze dziecko do poprawnego rozwoju potrzebuje
    > obojga rodzicow.

    he he, baardzo "smieszne" i "blyskotliwe"

    > Jestes w stanie nas przekonac ze ojciec zastapi
    > matke skuteczniej niz matka ojca ? Bo jak na razie to fachowcy
    > preferuja wybor matki do wychowania dziecka.

    raczej do HODOWANIA!
    poniewaz to zalezy KIEDY - matka lepiej sie sprawdza dla MALYCH dzieci
    ale w okolicach wieku ADOLESCENCJI juz bardziej pozadanym wydaje sie
    rodzic plci MESKIEJ.
    Po prostu kiedy rodzi sie niezalezny intelekt to wtedy MEZCZYZNA ma
    wiecej do zaproponowania!
    Tak tez uwazaja specjalisci.
    Oczywiscie to kwestia prawidlowosci statystycznych bo w indywidualnych
    przypadkach bywa bardzo roznie (czyli WARIANCJA w tych statystykach ma
    spora wartosc). Jednakze i tak z punktu widzenia dobrostanu
    spoleczenstwa owa statystyka jest NAJWAZNIEJSZA!

    > A sprawiales wrazenie na tyle doroslego ktory nie potrzebuje
    > podcierania nosa przez tatusia.

    A co - Tobie sa obce LUDZKIE uczucia? Jak przyslowiowemu
    prawnikowi? :P

    > Wiec swoje pretensje skieruj
    > do tatusia ktory wyjechal tak daleko i zostawil dziecko
    > bez swojej opieki.

    Jak moge go winic za to, ze wyjechal za ocean podczas kiedy tu zostal
    wyrzucony z domu JAK PIES i nie majac gdzie mieszkac zostal obciazony
    alimentami ROWNYMI jego wynagrodzeniu??? Teraz siedzac w USA MA W
    DUUPIE polskie sady i alimenty ale przysyla upominki pokazujac, ze
    przysyla BO CHCE a nie, ze MUSI! Ja to w pelni rozumiem a Ty nie?

    > Bo chyba nie dosta zakazu kontaktu z
    > toba?

    TAAA... TEORETYCZNIE!!!
    Tak jak juz tu napisano: kobiety to urodzone MISTRZYNIE MANIPULACJI!
    Rzadko bywaja uczciwe, o wiele rzadziej niz mezczyzni...