  • Data: 2013-05-28 19:02:51
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 28, 6:23 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > I pomimo tego fachowcy dalej uznaja ze lepiej dla dziecka
    > jesli powierzy sie je matce.

    Ta, zalezy w ktorym periodyku to przeczytasz. To co podajesz to chyba
    z jakiegos Cosmopolitan czy innego pisma dla INTELEKTUALISTEK!

    > Zamiast pieprzyc zdaj mature,
    > zrob studia a potem zajmij sie udowadnianiem na polu naukowym
    > ze masz racje.

    Juz wystarczy, ze PANI MAMUSIA na tym polu cos tam udowadnia. Tylko
    dlatego, ze patrze na to na codzien to dobrze wiem ile to "warte"...

    Tak przy okazji... najciekawsze to to, ze przynajmniej POLOWE tej
    roboty naukowej to robia PRZYDUPASY zeby sie popisac czy cos tam
    innego pozyskac/udowodnic...
    Super ciekawie sie robi jak jakis "OFFICE" nagle odmowi posluszenstwa
    wieczorowa pora kiedy trzeba cos opracowac "na wczoraj" i PANI
    NAUKOWIEC musi obdzwaniac polowe osiedla zeby syn psiapsiolki pomogl
    poustawiac OPCJE, albo to ze nie wie ze pendrive trzeba najpierw
    odmontowac - a potem TRAGEDIA, ze PREZENTACJA na prezentacji GDZIES
    ZNIKNELA!!! (i najadla sie wstydu)
    Summa summarum, kobiety czesto robia kariery naukowe i nie tylko bo
    mezczyzni im daja TURBO-doladowanie! Jakby tak rzeczywiscie musialy
    liczyc tylko i wylacznie UCZCIWIE na SWOJE INTELEKTY to... marnie to
    widze...

    > Nie sa mi obce, ale nie placze jak ty ze tatu zalozyl nowa
    > rodzine daleko od pierwszej i nie winie za to matki.

    Skad wiesz ze zalozyl? Ten o ktorym ja pisze to NIE zalozyl... i co
    wiecej wielokrotnie proponowal reunion pokazujac tym dobra wole - ale
    psiapsiolki "LEPIEJ" doradzily :(

    > "Tatus" zwial za granic uciekajac od alimentow. To oczywiscie
    > wylaczna wina mamusi.  :-)

    ZEBYS WIEDZIAL! a KOGO niby wina??
    i DOBRZE ZROBIL!
    JA CHYBA WIEM CO PISZE to miala byc NIBY dla mnie ta KASA!!!
    Otoz pwiem ci cos: ZADNA KASA nie jest warta tego aby NISZCZYC OJCA
    dziecka "dla ktorego" niby te alimenty!!
    Potem to dziecko nie chce widziec czlowieka skopanego przez prawnikow/
    komornikow i UPOKORZONEGO ale chce widziec PRZYWODCE PEWNEGO SIEBIE!